Oct 18, 2009

Sverige Brasilien (1-1)
Så var det dags att bota sorgen från att ha förlorat min mexikanska älskare med lite brasiliansk hetta. Jag har chattat med M som är brasilian fast via London och numera Munchen. Han är på besök och jobbar några veckor i New Jersey.

Igår ville han gå ut så jag guidade honom till Therapy. Det blev en hel del öl där innan jag tog hem M. Vi hade kommit överens om att han skulle sova över hos mig då sista tåget ut till obygden gick väldans tidigt. M hade en fast och fin kropp och var väldigt mysig att sova med. Nåja, sova det gjorde vi efter att ha haft lite landskamp i sängen. Nu har dock M gått till Guggenheim efter att jag fixade frukost åt honom och jag kurerar min baksmälla med lite diet coke. Jag borde få energi att gå till gymmet en sväng för botgöring. Det hör ju till när man har syndat lite.

3 comments:

Håkan Steenberg said...

Wow - nu blir jag riktigt imponterad! Vilket flöde du är inne i - kanon!

Pinglan said...

Att läsa din blogg är som en frisk fläkt hi hi!

DOA said...

Håkan och Pinglan. Jag hade brasiliansk vecka förra veckan. Den här veckan verkar vara en torkvecka. Jag får väl hitta på lite andra tokigheter istället.