Oct 16, 2009

Mexico, noll poäng
Fick just ett email från min mexikanska älskare. Det var ett "Dear John" email. Han vill att vi ska bara vara vänner för han har börjat dejta någon ny. Vi har ju inte träffats på någon månad då vi varit upptagna, så egentligen borde jag inte bry mig så mycket. Varför gjorde det då lite ont att läsa mailet? Jag tror det var mest lite blåslaget ego. Det är ju inte direkt så att jag har suttit hemma och väntat på att mexaren skall ringa. Jag har ju varit upptagen med andra länder som till exempel Brasilien. Vi får väl se om han någonsin hör av sig och vill träffas som vänner. Jag håller inte direkt andan.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Jag känner igen det så väl: även om man inte är intresserad, så blir man lite ledsen ändå. Men det glömmer du snabbt när du träffar nästa land!

DOA said...

Så sant så. Viva Brasil!