Oct 12, 2009

Hiro
Idag så var jag och min svenska gäst H på Hiro. Det är en av de bästa dansklubbarna i New York på en söndag. Klubben heter egentligen Cuckcoo Club at Hiro, men alla kallar den bara för Hiro. H gillar go go pojkar och dom har en drös som uppträder på Hiro. En av den var särdeles snygg och dessutom jädra duktig på att dansa. Både jag och H stoppade ned några dollars i hans kalischer.

En annan rolig sak som hände var att Porr-Fredrik dök upp mitt i det hela. Låt oss säga att han inte var helt vid sina fulla sinnen då han faktiskt hälsade på mig om än lite motvilligt efter att ha hälsat på H. H är nämligen ganska så känd inom homokretsar i Sverig och därmed värd att hälsa på. Jag liksom halkade med av bara farten. Vi får väl se om den trenden håller i sig. 

1 comment:

Håkan Steenberg said...

Vi har alltid så kul tillsammans!