Dec 25, 2008

En New York julafton i bilder
Jag har precis vaknat till efter att ha sovit bort halva juldagen. Det var trevligt hos P & M som vanligt. Jag kom inte hem förrens vid 5-tiden på morgonen. New York var öde och tomt när jag promenerade hem från P & M. Jag tror sent på natten är min favorittid på Manhattan. Gatorna är tomma och det är tyst. Det finns en förväntan i luften om en ny hektisk dag på Manhattan, men det är bara en aning om vad komma skall. Staden ligger fortfarande och sover. Hur som helst så tog jag lite bilder på julaftonen. Håll till godo!

Så här glad och förväntansfull ser jag ut ståendes framför min juliga öppna spis i min kostym från Burberry och med min favoritslips från Brioni.

Min något suddiga kompis M sittandes i "the main dining room" hos Aquavit. 


Jag sittandes proppmätt efter att ha frossat utav julbordet. Min kamera är inte världens bästa så färgen blev konstig på denna bild. Jag passade på att leka med färgsättningen för att få den rätta tidiga 60-talslooken.

Sist men inte minst en bild av det snygga handfatet på toaletten i Aquavit. 

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Den där bilden på dig inne på Aquavit är jättebra, du har verkligen lyckats göra den så att det ser ut som om den är tagen på 70-talet.

DOA said...

Tackar och bockar. Jag gjorde det bästa utav ett kort med märklig färg. Min digitalkamera är superbillig och därav blir det lite hit and miss med bildkvaliteen.