Dec 19, 2008

Julfest
Det var en ganska så liten grupp från jobbet som samlades i baren. Jag har glömt bort hur testosteronstinna straighta irländska barer är. Det var en massa heta straighta män i illasittande kostymer där för after work. Kul med lite annorlunda ögongodis. NYPD special unit hade bokat bord i baren från klockan 7. Jag var nyfiken på hur dessa herrar såg ut. Tyvärr så var jag tvungen att gå vid sex så jag fick aldrig chansen att se dem.

Jag gick vidare till en annan mer testosteronstinn bar nämligen Posh i Hell's Kitchen. Fast där var större delen av klientelet bögar. Jag hade stämt träff där med C. Vi tog några öl innan det var dags för C att ha ett konferenssamtal och för mig att gå hem och fixa middag. Varför är det alltid roligare att handla mat salongsberusad?

No comments: