Dec 4, 2008

Torsdagsrapport
Gårdagens network var trevlig. Det är alltid lite "hit and miss" på sådana tillställningar, men gårdagens evenemang hade en trevlig blandning av folk. Jag fick lite kontakter som jobbade som företagsanalytiker på Wall Street. Det är alltid nyttigt att få reda på vad för sorts jobb det finns därute. Dessutom så var det lite mindre folk än vanligt så vinet räckte och blev över. Jag tror jag drack 4 glas vin eller så. Väl hemma så tomtade jag runt till midnatt med partyfylla.

Det var tungt att stiga upp tidigt imorse för att gå till läkaren. Min öron-, näsa- och halsis körde glatt en fiberoptikkamera upp i mina näsborrar klockan halv nio imorse. Tyvärr så meddelade han att jag fortfarande hade infektion på ena sidan så nu är jag återigen på antibiotika i två veckor. Himla trist! Förhoppningsvis är detta sista gången jag behöver knapra antibiotika för bihåleinflammation. Såå less på detta!

No comments: