Dec 28, 2008

A har landat!
Idag plågade jag upp mig ur sängen relativt tidigt för att städa. Det hjälpte ju inte att jag var lätt bakis efter att min granne dragit ut mig igår. Hon knackade på min dörr och ville att jag skulle komma med henne till hennes jobb. Hon jobbar i en bar på en restaurang så det blev 5 maritinis innan kvällen var slut. Skallen kändes lite betongkepig idag. 

Jag hann dock röja upp lite lagom innan A kom och bankade på dörren strax efter lunch. Efter att A fräschat upp sig efter flygresan så gick vi ut en sväng i det varma New York. Vi har runt 17 grader varmt just nu. Vi gick till "Homo Depot" och shoppade lite olja till min knarrande ytterdörr och en ny spolmekanism till toan. Den gamla håller på att ramla ihop. Efter Home Depot så gick vi till RUB och käkade lite BBQ. Sedan så gick vi runt i Chelsea och tittade lite i affärer. 

No comments: