Dec 15, 2008

Life in Chelsea
Jag är nyss hemkommen från en andra dejt med mexicanaren R. Den här gången åt vi middag på VYNL och sedan så gick vi hem till honom för "efterrätt". Det lustiga var att jag nästan snubblade över ett par kassar med sprit som stod utanför min dörr när jag skulle iväg på dejten. Jag tyckte mig ha hört min granne komma in tidigare och mycket riktigt när jag skulle låsa min dörr så öppnade min granne dörren.

Hon var iklädd en supersnygg cocktailklänning och var på väg till ett party. Det var hennes flaskor som stod utanför min dörr. Hon berättade glatt i samma andetag som hon erkände att hon skulle på fest att hon höll på att rulla en joint med sin pojkväns "weed". Inte visste jag att den supersnygga grannkillen rökte på. Ja ja, man lär sig alltid någonting. Det förklarar ju vissa dofter i trapphallen. Hur som helst så kom vi överens om att ha en julfest innan julen. Sedan var det bara dags för mig att skynda till dejten.

No comments: