May 16, 2009

Bad Bög!
Just nu pågår Melodifestivals finalen och jag bryr mig inte ens om att försöka hitta ett sätt att se den. Jag har precis börjat fungera efter att ha varit bakis och skakis idag.  

Jag började kvällen med lite skumpa hos P och M i deras penthouse. Jag firade att jag fått goda nyheter igår. Allt är fortfarande preliminärt så jag vill inte skriva om det för mycket. Förhoppningsvis är saker och ting mer konkreta nästa vecka och då kan jag berätta vad jag firade. Efter några glas skumpa så gick vi till Grace Church på Broadway och 10e och lyssnade på P som sjöng med i Beethovens Missa Solemnis. 

En interiörbild från Grace Church

Efter konserten gick en grupp av oss hem till P och M för en sen lätt middag. Middagen bestod av en massa olika goda sallader. Det blev en hel del mat och vitt vin innan jag lullade hem vid tvåtiden på natten. Det var en typisk New York sommar natt. Varm och fuktig och massor av snyggt folk som var på väg hem från kvällens festande. 

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Äntligen lite goda nyheter - jag blir jättenyfiken och glad för din skull!

Livet på den mörka sidan said...

Hurra för dig!!