May 11, 2009

Mitt liv som kändis
Jag hade tvättstuga idag eftersom jag varit lat i helgen och struntat i att tvätta. På vägen till laundromaten för att hämta upp tvätten från torktumlaren så hör jag någon skrika BIG GAY MUSICAL! Jag är lite i min egen självcentrerade värld och tänker inte så mycket på det förrens jag hör BIG GAY MUSICAL igen precis bakom min rygg. Jag vänder mig om och där står faktiskt någon som kände igen mig från filmen. Jag har blivit igenkänd på gatan! Jag är en kändis i New York!

Fast filmen har inte släppts än. Det var faktiskt en av dom andra statisterna i filmen som kände igen mig. Det var ändå lite kul att bli igenkänd på gatan tack vare min andra karriär som statist.

5 comments:

Pinglan said...

Men va skojigt! En riktig self esteem boost!

Livet på den mörka sidan said...

Vad skoj!

DOA said...

Jo, det var lite lustigt. Min rumpa finns faktiskt med i en trailer på YouTube också. Neeej, inte naken. :-)

Janne said...

Hej! När får vi se den i Sverige (inte rumpan utan filmen ;-))

DOA said...

Big Gay Musical skall släppas i höst enligt rykten. Min rumpa finns numera på DVDn Four Letter Word och på trailern för densamma på YouTube.