May 19, 2009

Tekniskt missöde
Jag har gått med i Facebook. Jo, motvilligt och sparkande och skrikande som en trotsig 2-åring så har jag gått med i Facebook. Nu är det så att jag inte alltid är världens mest tekniska och ibland så slinter jag med musen. Jag höll på att hitta vänner och bjuda in dem att bli kompis med mig när jag lyckades skicka ut kompisinbjudan till ALLA i en av mina addressböcker. Jag har nu odiskriminerat bjudit in fd kolleger, gamla knull, gamla potentiella knull och äkta vänner att bli mina Facebook-vänner. Typiskt också! Det skall bli kul att se vilka som svarar.

6 comments:

Pinglan said...

Jag har i alla fall svarat :-D och jo, jag blev FÖRVÅNAD med tanke på hur anti du har varit.

DOA said...

Jo, men sent skall syndaren vakna. :-) Dessutom så bjöd jag in dig speciellt. Inget massutskick här inte.

Pinglan said...

Du är för söt! :-D

Håkan Steenberg said...

Äntligen!!!! Inte en dag för tidigt, du har ju varit så emot Fejan tidigare. Vad var det som fick dig att ändra dig?

Välkommen till den digitala samtiden!

DOA said...

Håkan: Alla som tjatade att jag måste bli med fick mig att tillslut ändra mig.

Livet på den mörka sidan said...

Adda mig !Basta!