May 30, 2009

Frukost i det gröna
Idag har jag sovit länge och sedan bara softat i min trädgård. Det är en perfekt sommardag i New York. Solen skiner och det är kanske runt 20 grader varmt. Dagens planer är att gå till Barnes & Noble och köpa en bok som jag kan läsa när jag är hemma och tillfrisknar från operationen. Det mest spännande som händer just nu är att mina grannar fixar i trädgården.

En paparazzi bild på min snygga och vältränade men oh so straighta granne.

Mitt senaste försök att försköna min trädgård är att jag köpte några petunior som blommade så vackert på Union Square Farmers Market. Genast så började dom trilska och jag förutspår att dom dör om några veckor på pin kiv bara för att irritera mig.

Blomma då för fan era jävla petunior!

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Åh, han är så snygg din granne. Det är inte länge sen jag satt där i din trädgård och njöt av att se honom jobba i bar överkropp...

DOA said...

Jag tänkte att jag skulle glädja dig med en paparazzibild.