May 27, 2009

Trötter
Idag är jag trötter. Jag var ute igår med min kompis T och firade att det var hans sista kväll i New York. Jag hade bokat bord på Kuma Inn som är en liten restaurang som ligger på 113 Ludlow Street på LES. Maten är sydostasiatisk tapas och dom serverar ingen alkohol. Gästerna får ta med sig egen vin, sake och öl. Allt är dock gott. Jag kan rekommedera stället om du kan hitta det.

Någonstans på bilden finns ingången till Kuma Inn. Kan du se den?

Efter middagen så gick vi till Eastern Bloc i East Village som är en liten bar i sovjetisk agitopop-stil. Vi drack några öl där efter maten. Kvällen avslutades med två öl på Barracuda. Vi var hemma vid midnatt, men jag somnade nog inte förrens vid ett. Därför är jag seg idag.

Håll ordning på getterna när du dricker på Eastern Bloc.

No comments: