May 21, 2009

EXTRA EXTRA READ ALL ABOUT IT!
Jag har fått glada nyheter idag. Min chef kom och berättade att min sponsrade green card-ansökan gått igenom första steget i processen. Vi var inte helt säkra på att det skulle gå igenom med tanken på det ekonomiska läget. Men men, ansökan gick igenom labor certification (nålsögat) och nu är det mest formaliteter innan jag får kortet inom sådär 6 månader. Jag kan inte fatta att jag har fått det åtråvärda kortet. En sak är säker. Nu kommer jag sova mycket bättre ett tag framöver.

3 comments:

Pinglan said...

Underbart!! Grattis!

Håkan Steenberg said...

Supergrattis!!!! Jag blir så otroligt glad för din skull, jag vet hur mycket du ville ha det där Gröna kortet!

Grattiskramar!

DOA said...

Jo, det har varit en mycket pressad period. De kunde ha sagt nej och låtit mig gå sista juni, men nu blir det nyår istället.