May 13, 2009

Liquid Therapy
Idag sket jag i vad allt som vardagslivets tråk och tvång innebär och gick in stenhårt för liquid therapy. Jag träffade min kompis Sean som bor i Amsterdam, Christine precis hemkommen från rehab och två holländska killar på VYNL. Vi käkade middag där och sedan så drog vi till Therapy, alla utom Christine då hon faktiskt var precis utsläppt från rehab. Bad idea att umgås på en bar. 


Vi drack väl en sådär hmmm fyra cosmopolitans modell större var på Therapy. Kvällen började med att de visade American Idol. När det var slut böts publiken ut mot en ny publik som var där för att se kvällens live show som var Broadway Sessions. New York är underbart! Broadway stjärnor kommer till en gaybar och uppträder gratis på en tisdagskväll och det är inget inträde. Det skulle aldrig hända i snål-Stockholm. Jaha, nu måste jag nog nyktra till mig och sova lite. Snart är det en ny underbar arbetsdag.

6 comments:

Livet på den mörka sidan said...

Cosmopolitan minsann :) Det ska jag hinka i helgen .

DOA said...

Jag skall inte dricka i helgen. Uj vilket tungt huvud jag har idag.

Håkan Steenberg said...

Det låter som en kul kväll - jag älskar Cosmopolitan!

Håkan Steenberg said...

Förresten, det där med artisterna kanske inte händer varje tisdag i Stockholm. Men under Pride får vi disponera hela Stadsteatern. Förra året hade vi dessutom ett samarbete med ett flertal teatrar i Stockholm. Så på fredagen hade vi musicalkväll med godbitar från alla pågående musicaler i Stockholm - och artisterna kom och uppträdde helt gratis!

Fast det är klart, som besökare måste du köpa inträdet i parken förstås.

Håkan Steenberg said...

I år kommer vi dock inte köra någon musikalkväll i parken.

DOA said...

Men duu det låter som en toppenkväll för alla musikalbögar i Sverige. Jag önskar jag kunde vara i Stockholm under priden. Nu vet jag ju inte om det blir av i år.