May 25, 2009

Memorial Day without memories..
Den här helgen är det långhelg. Det är den inofficiella starten på sommaren. Jag har besök av en kompis T och helgen har i stort sett gått åt till att shoppa och festa. Vi passade på att fira mitt "green card" med lite champagne i trädgården igår. Fast det är ännu långt ifrån klart med detaljerna angående  mitt gröna kort. Jag förutspår en massa strul, men lite kan man ju alltid fira. 

Champers in the garden anyone? Jo, jag vet att bordet är skitigt. 

Nu har vi vaknat till liv efter gårdagskvällens partande som avslutades på Barracuda i gryningen. Det är definitivt dax för lite brunch, följt av lite shopping. Lite senare idag så blir det BBQ och bio. 

2 comments:

Livet på den mörka sidan said...

Champagne är alltid rätt!

DOA said...

Jag instämmer fullständigt!