May 4, 2009


Inflyttningsfest i Philly
Jag var ju som sagt på inflyttningsfest hos C som bor i Philadelphia. Hans lägenhet är på 43e våningen och hade en gudomlig utsikt över Philadelphia. Tyvärr så gör bilden nedanför inte vyn rättvisa. 


Festen var trevlig som sagt och jag blev alldeles för full. Av någon anledning så hamnade jag i Cs sovrum tillsammans med två av hans bekanta. Vi hånglade som tonåriga på FF-fest (föräldrafritt och inte fist fucking dårå). Lite pinsamt så här i efterhand, men det var liksom en så himla bra ide då. 

Här är en bild på värden som ser allmänt hotfull ut. Fast han är väldans snäll. Jag har dock inte tagit bilden utan någon hade norpat min kamera och tagit lite kort, kanske medans jag låg och hånglade i värdens säng. 

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Mmmm, underbart gammalt ord: FF-fester...ljuva minnen dyker upp!

DOA said...

Hahaha, jo jag minns en gång i min ungdoms dagar.