May 10, 2009

Söndag
Sitter ute i trädgården och äter frukost. Det är strålande sol och det känns som en typisk svensk sommardag dvs lite kyligt i skuggan men annars skönt. Jag passade på att surfa lite  medans jag åt frukost. Jag vet inte vad det är med söndagar, men jag fick två erbjudanden på stört för att delta i trekanter. Min reaktion var bara, nej guuud vad jobbigt. Då måste jag ju fixa mej i ordning och vara social. Jag tackade artigt och vänligt nej till erbjudandena. Istället tänker jag ha sex med en kk. Det är enklast så. 

Så här fin ser trädgården ut idag. 

2 comments:

Pinglan said...

ha ha vilka I-landsproblem. Stackars dig!!!

Men skönt att se dig lite piggare och gladare! Kram kram

DOA said...

Jo, det är lite I-landsproblem. Jag känner mig bättre, men i grund och botten är situationen som vanligt SNAFU. Situation Normal All Fucked Upp.