Jul 11, 2009

Back in the game
Igår hade jag en blind date efter jobbet. Jag hade chattat ett tag med en 25-årig (medelålderskris?) vit latinokille. Fråga mig inte hur man kan vara vit och latino på samma gång, men USA är full av etiketter och tydligen är en av dem vit latino. 

Det är alltid lite skrämmande att träffa någon som man bara har chattat med. Visst hade han bild på sig själv, men bilder är högst subjektiva. Folk kan se hur fula ut som bild, men är snygga i verkligheten och tvärtom. 

När han dök upp så kunde jag andas ut. Han var väldigt söt och trevlig. Dock är han alldeles för oskuldsfull. Han har bott i stan i flera år och aldrig varit på the Cock. Nu har jag ett dilemma. Att korrumpera eller att inte korrumpera, det är frågan. Fortsättning följer...

2 comments:

Erik said...

Har man inte varit på the Cock och blivit erbjuden varm öl.. så har man en del kvar i livet ;)

DOA said...

Just precis!