Jul 18, 2009

I love New York in July
Idag har det varit en perfekt sommardag. Jag vaknade ganska så sent tack vare att jag hängde med mina grannar i trädgården till efter ett på natten. Vi satt ute och drack och snackade. Jag var lite lätt bakis, men segade mig ändå till gymmet och tränade. 

Efter att ha tränat så var det dags att gå och handla lite mat på Whole Foods. Det blev en saftig biff till middag. Därefter så blev det att tvätta. Jag bara älskar mitt sommartomma New York. Jag var den enda som tvättade denna fina sommardag. Alla maskiner var mina!

Nu sitter jag i min trädgård med ett glas iskallt rose och grillar. Det är lagom varmt ute så jag sitter ute med shorts och T-shirt. Imorgon blir det beachen. Nej, nu skall jag vända biffen....

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Det låter verkligen som om du trivs och har det bra i ditt sommartomma New York.

DOA said...

Jag mår som en liten prins.