Jul 25, 2009

Sex and the City
Det har varit för lite sex i the city åtminstone för min del. Nu har jag dock lovat mig själv bot och bättring på den fronten. Jag har den senaste tiden försökt få ihop det med E som bor i Upper East Side. Han verkade väldigt intresserad av mig online och jag tyckte han var ovanligt snygg för att ragga på internet. Tyvärr har Es och mitt schema inte passat. Nu senast så försökte vi få ihop det i fredags. Tyvärr så hade vi helt olika scheman igen, eller så trodde jag. 

E hade fått återbud på ett möte och ville typ träffas omedelbums. Det fick bli en snabbdusch innan han dök upp. Han var faktiskt riktigt snygg och kåt som bara den. Det tog inte många minuter innan vi var utan kläder. Han var faktiskt riktigt bra i sängen. Att "order in" någon på sex är alltid ett lotteri. Ibland fungerar personkemin superbra och ibland så fungerar den inte alls. Den här gången fungerade kemin utmärkt. Förutom en enda sak. Han var väldigt högljud när han kom. 

Det var inte sådär oj-han-slog-sig-högljutt utan värsta porrhögljudheten. Jag var fullkomligt övertygad om att mina grannar hört honom stöna. Än värre var att när han skulle gå så stod min granne R på sin dörrtröskel och pratade med sin pojkvän som var inne i lägenheten. Jag är helt övertygad om att hon såg honom och lade ihop brunstvrål + karl = sex. Ja ja, det bjuder jag på.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Äntligen lite sex i ditt liv igen! Och det verkar vara en riktigt sexig kille; både snygg och bra i sängen - vad mer kan man begära liksom?

DOA said...

Det är inte mycket mer man kan begära förutom en returmatch.