Jul 4, 2009

Happy 4th of July
Sitter här och firar USAs nationaldag i min lilla lägenhet i Chelsea alldeles själv och ensam. Snyft! Hela bögvärlden verkar ha åkt ut till Fire Island idag. Det är tomt och öde i stan. Själv är jag dock så nöjd över att vara kvar i stan. Jag har obegränsad tillgång till rosevin och slipper sand i skrevet. YouTube är full med gamla 90-tals hit. Nostalgitripp galore! Snart kommer jag slänga en gi-normous biff på grillen och osa rejält i trädgården. Om några timmar vankas Macys gigantiska fyrverkeri. Denna gången på Hudson så för en gångs skull har jag nära dit. 

Så här kommer det att se ut om några timmar. 

1 comment:

Håkan Steenberg said...

Glad nationaldag! Själv firade jag 4'th of July med att hjälpa min fd pojkvän att flytta. Hans nya lägenhet är riktigt ljus och fin i Danderyd.