Jul 16, 2010

Myskväll i Brooklyn
Igår så åkte jag ut till Brooklyn och hälsade på min kompis M som bor i Clinton Hill. Han bjöd mig och några gemensamma vänner på fettfri lasagne. Efter middagen så gick vi upp på taket. Det var en perfekt kväll. Lagom varmt och från taket så kunde vi se Manhattan skyline. Mina kompisar rökte vattenpipa och drack vin. Jag höll mig till vinet då jag fortfarande är lite förkyld. Vi satt och pratade om allt möjligt ända tills klockan var ett. Det tog mig modiga 45 minuter med tunnelbanan att ta mig hem. Jag var inte hemma förrens vid två. Jag har varit småtrött idag på jobbet, men det var ett helt okej pris att betala för att ha tillbringat en skön sommarkväll i goda vänners lag.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Det låter mysigt - men "fettfri lasagne!" ...only in America!

DOA said...

Jupp, min kompis försöker gå ned i vikt. Den var dock riktigt god.