Jul 26, 2010

Semesterlugn
Idag har jag bara tagit det lungt hela dagen. Jag hade brunch med A på Grappas uteservering mest hela dagen.

Det hände en kul sak medans vi satt där och pratade. Plötsligt inser jag att en volvo har stannat utanför restaurangen och någon kommer målmedvetet marscherande mot oss. Det är min kompis L som jag har försökt kontakta innan jag åkte till Stockholm. Vi kramas vid och byter telefonnummer. Ut kommer också hans man och han får också en kram för han är så trevlig. Tänk hur bra slumpen kan vara ibland. Att jag bara satt på rätt uteservering i rätt tidpunkt och att just dom åkte förbi restaurangen.

Resten av dagen har gått åt till att försöka fixa ärenden och misslyckats med det. Det får bli bot och bättring imorgon.

Nu skall jag föröka sova igen. Dom ljusa kvällarna är inte bra för mig att bli av med min jetlag.

No comments: