Oct 18, 2008

DOA the Plumber
New York är inte bara glitter och glamour utan ibland så måste man göra lite grovjobb också. Idag var en sådan dag. Toalettlocket på min toa har sett sina bästa dagar, se bilden nedan. Dessutom  så har locket gått sönder. Man riskerar att giljotinera någonting kärt om man kissar med locket uppfällt. Locket fäller nämligen ned sig självt. 

Gamla toalettlocket.

Idag så promenerade jag till Home Depot eller Homo Depot och köpte mig ett nytt toalettlock. Se hur fint det nya locket är och jag behövde inte ens ringa Joe the Plumber. Det är han nog bara tacksam för det efter all uppmärksamhet han fick efter att McCain refererat till honom hela 21 gånger i senaste valdebatten. Hur som helst så kände jag mig riktigt macho efter att ha installerat det nya sätet till min tron. 

Nya toalettlocket.

1 comment:

Pinglan said...

Ha ha duktiga killen! Jag behövde inte heller ringa rörmokaren utan rensade avloppet alldeles själv :-P
Vad duktiga vi är!!