Oct 25, 2008

Fredagskväll
Jag gick på min kompis Js inflyttningsfest idag. J är 24 år gammal och från Venezuela. Fast han gick i skola i Texas så de flesta av hans kompisar är från Texas. Han bor på östra sidan av staden i Stuyvesant Town som är ett bostadsområde som nästan är som ett gated community. 

På vägen dit så stötte jag på mitt första amerikanska ex "G the bastard" på 8e Avenyn. Han var sig lik, 190 cm fast och muskulös rödhårig och blåögd kanadensare. Förutom detta så är han en skitstövel. Han lyckades kolla in mig (i hopp om att jag blivit fet, fått rynkor eller någonting liknande) medans vi kramades, kindpussades vid och pratade. Tydligen så klarade jag mönstringen för han sade inget. När vi skildes åt så pussade G mig på munnen. Så himla typiskt honom när han är lite småfull. Suck!

Js fest var kul. Det var en massa av hans gamla skolkompisar (straighta) och en bunt gympolare (gay). Fast med lite sprit så luckrades grupperingarna upp och alla hade kul. Jag hade tänkt gå hem tidigt, men kom inte iväg från J förräns vid ett tiden på natten. Sent skall syndaren vakna imorgon. 

No comments: