Oct 29, 2008

Obi van...sjukis!
Jag vaknade vid fyra inatt av att det gjorde ont att svälja. Jag insåg att jag höll på att få halsfluss. Turligt nog så hade jag fortfarande kvar lite akutantibiotika hemma. Jag steg upp och tog en penicillintablett. Jag hade fortfarande ont i halsen och kände mig allmänt risig när jag vaknade imorse så jag bestämde mig att offra en av mina sjukdagar. Jag emailade och anmälde mig sjuk idag. 

Nu mår jag dock mycket bättre och planen är väl att fixa med min halloweenkostym. Det är dock himla kyligt i min lägenhet vilket inte är roligt. Det är svinkallt ute och vi har fortfarande inte värme. Suck! För att råda bot på kylan så har jag tagit på mig en jellaba som är ett marockanskt herrytterplagg. Jag var tvunget att ta ett kort på mig iklädd detta värmande plagg som får mig att se ut som en korsning av Obi Van Kenobi och Urcellen Ellen. 

Huvan är mer för syns skull.

1 comment:

Pinglan said...

Åh, urcellen Ellen... Flashback till barndomen :-D

Hoppas halsen har blivit lite bättre!