Oct 5, 2008


New York City Waterfalls
Jag var lite seg idag efter att ha varit ute med min svenska kompis C och hans kompisar. Vi tog några drinkar på g lounge och Barracuda. Jag träffade min amerikanska kompis R där. Det var kul att retas lite med honom. Jag var rätt sliten fortfarande av min förkylning så jag tackade för mig vid midnatt. 

Idag åkte jag ned till Brooklyn Bridge och tittade på ett av vattenfallen. Vattenfallen är en installation av konstnären Olafur Eliasson. Det var rätt mäktigt att se vattenfallet under Brooklyn Bridge. Tyvärr är inte detta en permanent installation utan dessa kommer att försvinna efter nästa vecka.

Inte den bästa kvaliten på bilden då jag var tvungen att ta kortet med min mobil. Batteriet tog slut i min digitalkamera precis när jag skulle ta kort. 

Här är en mer proffsig bild på vattenfallet. 


No comments: