Nov 15, 2008

Fredagskväll
Det är midnatt och jag kockar middag. Det blir tortellini med pesto. Det är allt jag orkar laga just nu. Jag har precis kommit hem från Townhouse. Townhouse skall föreställa ett "high end" ställe. Det lyckas mest med att vara något slags country club i Connecticut där alla är gay. Stället siktar på lyxigt men landar på finlansfärja ala åttiotal. 

Hur som helst så var det stället för en träff med en grupp män som gillar att klä sig i kostym. Det var kul att träffa dem över ett par drinkar och umgås och titta på den inte alltför dolda könshandeln som pågick. Det var en hel del unga etniska killar som gick hem med äldre män under den tiden vi drack drinkar där. Större delen av dessa killar gick definitivt iväg mot betalning. 

Jag lyckades givetvis träffa en svensk baron någonting. Han var lite skamsen över sin titel så han sade aldrig sin fullständiga titel. Oh well, I sedvanlig adlig ordning så var han ganska så träaktig. Jag förstår inte hur jag alltid lyckas stöta på svenskar vart jag än går. Nu är det dags för middag och sedan förlora medvetandet. 

No comments: