Nov 28, 2008

Thanksgiving
Jag var bjuden på Thaksgiving-middag igår hemma hos P och Ms penthouse. P är en väldigt duktig kock så maten var utmärkt och spriten flödade i sedvanlig ordning. Det blev en väldigt trevlig kväll. Jag gick inte hem från P och M förrens vid tretiden på morgonen. New York var ovanligt öde. Jag såg knappt några människor när jag promenerade hem från middagen. Det hängde ett par bögar utanför Rawhide, men annars var Chelsea folktomt.

Jag vaknade idag bakis som sjutton. Det tog mig ända tills två på eftermiddagen innan jag kände mig som en människa. Jag gick över till min kompis R och tillbringade eftermiddagen och kvällen med att titta på sex avsnitt av True Blood, klappa Rs två hundar och två katter. Dessutom festade vi på vegan cup cakes som R gjort samt rester från Thanksgiving.

Jag gillade True Blood serien. Fast jag är väl lite partisk. Den snälle vampyren Bill är väldigt lik min expojkvän D. Jag blev lite sugen att ha sex med honom igen. Tyvärr är han i LA så det blir inget av med det. Jag får nöja mig med att titta på hans look a like i True Blood istället.

No comments: