Nov 1, 2008

Halloween - minnen jag inte minns
Idag har jag legat utslagen hela dagen tack vare en kombination av förkylning och baksmälla. Jag kom inte i säng förrens vid femtiden på morgonen efter att jag och min kompis M grundligt firat Halloween. Vi gick i paraden och blev fotograferade en million gånger i våra latexhandskekostymer. (Bildbevis kommer så fort jag laddat up bilderna). 

Efter paraden tog vi en snabb pizza hemma hos mig och gick därefter ut i den karnevalsyra som Chelsea är på Halloween. Vi hamnade på View Bar och pratade med bland annat militärer, 1800-tals ädlingar, transvestiter och en galen svensk kille som var där med sin koreanska flickvän. Vad en straight? svensk kille gjorde på View bar är en fråga som jag inte kan svara på. Däremot så verkade han gilla att skubba sig emot våra uppblåsta gummihandskar lite väl mycket för en straight kille.

Vi avslutade kvällen på Barracuda tills stället stängde och vi hamnade ute på gatan. Där hånglade M med en söt latinokille i en väldigt tajt uniform medans jag klämde på latinokillens transexuella kompis bröst. Min ursäkt för detta beteendet var att jag var full och ville bara känna efter lite liksom...öööh brööl. 

Kvällens sista erbjudande kom strax därefter från en elak pumpa vi tidigare träffat på View Bar. Han ville att vi skulle följa med honom hem och ha en trekant. M var faktiskt lite sugen på att tacka ja till erbjudandet. Jag tyckte inte att det direkt var en bra ide då M har en partner och jag var bara för full och trött för att orka. Dessutom så skulle vi aldrig ha rymts i en taxi med våra utklädnader. Jag lyckades avstyra hela trekanten och istället så bar det av tvärs över gatan hem till mig och obligatorisk demaskering innan M gick hem och jag förlorade medvetandet i sängen.

No comments: