Nov 24, 2008

Värme på burk
Jag käkade brunch igår på VYNL med min irländske bankirkompis M. Fast det var så tidigt på förmiddagen att det blev frukost för mig. Jag beklagade mig över att det var så ruggigt kallt i min lägenhet för honom. Han tyckte att jag skulle köpa en kupevärmare. Han visste var det fanns en sådan billigt nämligen på Jack's World. Det är en gigantisk 99 cent store där det mesta finns till väldigt billiga priser.

Jag hittade en kupevärmare för endast 27 dollar. Den ser ut som Darth Vaders hjälm, men fungerar finfint. Den värmde upp min lägenhet gött igår. Bild kommer senare på underverket. Fast imorse så verkade det som om värmen kommit igång igen i lägenheten. Dessutom har det blivit lite varmare ute. Jag behövde inte köra Darth Vader vilket är bra för elektriciteten kostar skjortan här i New York.

No comments: