Nov 26, 2008

Slut på veckan
Tack gode gud att den här konstiga veckan är över. Det är Thanksgiving imorgon och vi är lediga både imorgon och på fredag. Det skall bli så skönt med långhelg efter den här veckan. Orsaken till att veckan varit konstig är att min chef har varit underlig. Jag är inte den enda som har märkt detta. Mina kollegor har också noterat att han betett sig konstigt. 

Han har verkat smått irriterad och lite frånvarande ända sedan han kom tillbaka från Brasilien förra veckan. Dessutom så har han smitit iväg på en massa småmöten med kommunikationschefen. Vad det nu än är så tror jag inte detta gäller oss på våran lilla patentavdelning då kommunikationschefen är inblandad, utan det är nog någonting större i görningen. Nu tänker jag dock njuta av Thanksgiving och sluta tänka på jobbet. Tids nog får jag reda på vad som är i görningen. 

No comments: