Feb 16, 2009

Confessions of a Shopaholic
Jag borde egentligen inte slösa pengar på kläder med tanke på min något osäkra ekonomiska framtid. Dock så skall jag ju snart på kryssning och jag kunde inte låta bli att gå till Parke & Ronen. Deras affär ligger runt hörnet från mig och har alltid en massa snygga och exklusiva egendesignade badbyxor modell mindre. Dessa snyggingar är så snäva att jag fick köpa midjemåttet 36. Jag som annars har 33. Huga!

Tyvärr blev bilden lite suddig.


Här kommer en närbild på den sexiga snörningen och det snygga mönstret. Aloha! Förresten så hålls gylfen fast med kardborreband "for easy access" Weee!

5 comments:

Håkan Steenberg said...

Wow - Otroligt snygga! Du kommer att vara den sexigaste killen på den där kryssningen. Med de där badbyxorna kan du inte misslyckas - speciellt inte med kardborreknäppningen....for easy access....

Pinglan said...

Ha ha ha ja vad skall man säga :-)
Vad jag längtar till resumén! Förra årets var en höjdare! Me likes!!

Anonymous said...

Nyfiken här! Verkar vara en intresserant blogg :) Klickade hit igenom En Håkan Steenbergs blogg

DOA said...

Håkan: Kardborreknäppning vore rätt vanskligt utan snörning. Tänk stora vågor i Atlanten och vips är badbyxorna på vift och rumpan bar.

Pinglan: Jag tror att skeppet har internet, så datorn följer med. Jag borde kunna ge dagsrapporter om jag nu hinner.

Askungen: Trevligt att någon annan än närmast sörjande kikar på min blogg. Jag hoppas du gillar den.

Håkan Steenberg said...

Bra vännen,

Jag vill ha dagliga uppdateringar från den där lyxkryssningen du ska göra - inklusive bilder! Det ska bli jättekul att följa dig!