Feb 8, 2009


Utmanad
Jag blev precis utmanad av Pinglan att göra följande: Gå in i mappen "Mina bilder". Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana 6 andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade.

Så här blev mitt resultat:

Mannen på bilden är glad. Han har just fått en ståplats med bra sikt på 5e Avenyn i New York. Det är tidig söndag eftermiddag och snart skall prideparaden dra förbi. Solen skiner från en klarblå himmel och det är varmt och fuktigt. Föga anar han att bara några timmar senare så kommer åskan dundra och regnet ösa ned över paraden. Dagen till ära har han en T-shirt med regnbågen för att visa att han inte bara är bög utan stolt över detta.  

Nu känner jag inte så många bloggare, men jag skickar över utmaningen till Bögpappan. Vad har du i dina bildarkiv  måntro...

1 comment:

Pinglan said...

Ah, vilken målande bsekrivning av en varm och härlig dag. Det värmde riktigt skönt här i vinterkylan, brr..