Feb 18, 2009

Förlamad!
Jag är förlamad i halva ansiktet! Lugn lugn, det är inte någonting farligt. Jag var till tandläkaren imorse och lagade ett hål. Hålet var stort och djupt och var nära en nerv. Tandläkaren sprutade glatt i mig massor av bedövningsmedel tills jag var alldeles yr i skallen. Nu sitter jag här på kontoret och har problem med att fokusera på jobbet då det kittlar i halva ansiktet. Jag hoppas verkligen bedövningen släpper innan lunch för jag är superhungrig redan.

Nu till någonting helt annat. Jag fick ett samtal sent igår kväll från mitt ex D. Han ringde och kollade läget med mig eftersom min arbetssituation är minst sagt turbulent. Han berättade att han vill träffa mig i sommar. Vi kom överens om att antingen så kommer han till New York eller så flyger jag till Los Angeles. Jag ser fram emot att träffa honom. Trots att det tog slut över ett år sedan så kan jag komma på mig att sakna honom ibland.

3 comments:

Håkan Steenberg said...

Gammal kärlek rostar aldrig!

DOA said...

Det kanske är mer nostalgi än kärlek vid det här laget. Vad vet jag...

Anonymous said...

Förlåt, men ser du Håkan så kan du ändra din kommentarinställning så jag kan kommentera dig också, det går inte hemma hos din blogspot. Bara Open Id eller Blogger. Kan du hänvisa det meddelandet till honom Steenberg