Feb 19, 2009

Läkarbesök
Idag var jag hos farbror doktorn och fick mina provsvar. Det verkar som om jag kommer att överleva ett år till. Mina blodvärden är bra (vad det nu är). Jag hade exakt samma kolesterolvärde som förra året, men det goda kolesterolet hade gått upp och det dåliga kolesterolet hade gått ned. Jag gör i alla fall någonting rätt enligt läkaren (dvs äter tonfisk på burk tills jag kräksas). Sist men inte minst så har jag skött mig med sexandet. Alla STDs test kom tillbaka negativa! Tjoho!

3 comments:

Håkan Steenberg said...

Grattis!

Håkan Steenberg said...

Förresten, bra att du påminde mig. Det var ett tag sen jag själv kollade upp saker och ting.... måste nog göra det snart.

DOA said...

Jag gör bara en årskontroll. Glömde dock att fråga om allergitestet jag gjorde i samband med läkarundersökningen. Jag får gå tillbaka efter jobbet och fråga efter resultaten.