Apr 5, 2009

Glamour
Jag vet att jag bor i New York, denna aldrig sovande och evigt glamorösa stad. Idag var det den första riktigt varma vårdagen. Solen sken som bara den och termometern visade på 18 grader. Vad gjorde jag för glamoröst för att fira våren. Satt jag kanske på någon uteservering och spanade in snygga grabbar medans jag smuttade på en drink? Nej! Gick jag en promenad i Meat Packing med en venti soy latte från Starbucks? Nej, jag passade på att vårstäda min del av trädgården. Ja, alltså min rabatt är väl typ 1 kvm, men jag kallar det för trädgård.  Här kommer lite bilder från den glammiga tillställningen. 


Så här risig såg min blomrabatt ut innan jag städade upp den.



Min trotjänare till Weber-grill. Jag hoppas kunna använda den många gånger i sommar. 



Så här bister såg jag ut. Jag skyller på det starka solskenet och min baksmälla. 


No comments: