Apr 16, 2009

TV-kväll
Igår tog jag en paus i pluggandet och hade en TV kväll. Kvällen började helt smaskigt med Kathy Griffins stand up show She'll cut a bitch på Bravo TV. Det är alltid roligt att höra hennes berättelser om livet som kändis på D-listan. Fast numera är hon väl åtminstone på B-listan. Hon firade faktiskt sin födelsedag med Cher.

Efter Kathy så var det dags för Bravo's A list awards som leddes av ingen mindre än Kathy Griffin, hardest working red head in showbiss. Kvällens överraskning var Tori Spelling (vann pris för sin biografi) som höll ett suveränt tacktal där hon tackade alla som hatade henne och kallade henne för dum. Hon tackade speciellt Chelsea Handler som brukar häckla henne i sin talk show. Chelsea Handler satt faktiskt i publiken. Det var min popkultur-rapport för den här gången.

Lite trist liv jag lever i New York då jag måste skriva om TV-program. Jag har helt enkelt för mycket att göra med jobb och studier för att orka hamna i dåligheter. Dessutom så är jag inne i en ångestperiod. Jag tror att jag drabbats av vårdepression.

2 comments:

Pinglan said...

Hm, jag känner igen känslan jobb, plugg, ångest och ingen tid för annat. MEN idag är jag glad för jag är kallad till intervju till ett superkul jobb som jag jättegärna vill ha. Här gäller det att förbereda sig!

DOA said...

Oooh tänk om man fick gå på jobbintervju. Jag håller tummarna för dig.