Apr 10, 2009

Påskpyssel
Hittade en kul sak när jag surfade runt. Jag är ju forskare i grunden så jag borde ha en kärlek till matematik. Så är nu inte fallet, men jag gör undantag för denna roliga formel för att räkna ut ens "SLUT INDEX".

Formeln är som följer:

O + Y x N/F = SI

O = Antalet år äldre som din äldsta sexpartner var när ni hade sex

Y = Antalet år yngre som din yngsta sexpartner var när ni hade sex

N = Totala antalet sexpartners du har haft

F = Din ålder när du hade sex för första gången

SI = Slut Index

Okej, upp till rätt och räfsning här! Jag fick slampindex 105. Nu utmanar jag er. Vad fick ni?

8 comments:

Livet på den mörka sidan said...

Jag är ju mattefreak ! Återkiommer i natt när jag får svårt att hålla mig vaken :)

Pinglan said...

Ha ha ha 0,045

DOA said...

0.045 Oj! Ehm..så 105 är mycket med andra ord.

Håkan Steenberg said...

Wow - kul och skräckinjagande på samma gång. Jag är helt säker på F, ganska säker på O och Y - men N? Det är ju jättesvårt att komma ihåg.

Nåja, jag fick iallafall 162,5 (oc jag hoppas att min dotter Astrid inte läser den här bloggen).

Pinglan said...

Det är nog snarare jag som är en sällsynt art :-)

Håkan Steenberg said...

Det var skönt att höra Pinglan!

Det som saknas är en skala, så att man vet hur pass slampig man är. Den skulle kunna se ut så här:

1-50 Nunna
50-100 Seriemonogam
100-150 Normalslampa
150-200 Översexuell
200-250 Victoria Silverstedt

DOA said...

Håkan: 162,5! Det trodde jag inte om dig. Fast du har ju några års försprång. Jag tror inte Astrid läser denna blogg.

Pinglan: Jag tror du nog är mer heteronormativ än sällsynt.

Angående skalan så föreslår jag följande

0-50 Straight
50-100 Seriemonogam gay
100-150 Normalslampa
150-200 Ambitiös slampa
200-250 Rent boy

Livet på den mörka sidan said...

165, 3 * rodnar klädsamt* Hoppas att barnen läser :) Men ambitiös slamapa låter bra. Fast jag gillar ordet slya bättre. Slampa låter vitblonderat hår med mörk utväxt, avskavt nagellack, blå ögonskugga och tubsockar i pumps .Dårår .