Apr 25, 2009

Pluggdag
Just nu sitter jag och bloggar i min trädgård och äter glass. Det är runt 25 grader Celsius och solen skiner från en klarblå himmel. Jag ligger efter i mina studier, så jag tänkte passa på att plugga utomhus när det ändå är så vackert väder. Det blir dock inte att sitta hemma och ruggugla och sura över missade jobbchanser. Det gjorde jag igår. Jag skall ut och käka middag med B och T som jag åkte på kryssning med. Det skall bli kul, bara min huvudvärk släpper.
 
Så här ser min skolbänk ut idag.

Så här fint blommar prydnadsäppelträdet i min trädgård


2 comments:

Håkan Steenberg said...

Det ser jättemysigt ut. Tänk, för bara några dagar sedan satt jag i din trädgård. Fast jag pluggade inte - jag satt och dreglade över din snygga och vältränade granne som jobbade i trädgården i bara shorts..... vilken sexig och vältränad överkropp han har.

PS. Hälsa honom från mig nästa gång du ser honom!

DOA said...

Han var faktiskt ute i bara shortsen i söndags. Väldigt trevlig syn. :-)