Apr 3, 2009

Kontraproduktivitet
Sitter här med lätt huvudvärk. Nej, det är inte mina bihålor som spökar utan jag har poppersbaksmälla. Jag som skulle spara på mina hjärnceller. Istället så brände jag nog upp ett par miljoner hjärnceller igår.

Jag hade en dejt med Mr Darkside som är en stor fan av poppers. Han tvingade i mig lite av den varan. Tydligen så skall man bli sexuellt upphetsad av det. För mig är det mer som att det luktar gammeldags barnadödande tuschpenna och sedan så blir allt svart. Jag antar att det är när det blir svart som hjärncellerna går hädan.

Mr Darkside är en väldigt intressant person. Jag tror han är judisk familjefader men helt säker är jag inte. Vi pratar inte om våra personliga liv vid sidan av våra sexliv. Han gillar att tänja på sexuella gränser rejält därav smeknamnet Mr Darkside.

Apropå att tänja sexuella gränser så fick jag en inbjudan till ett sexparty ikväll. Jag tror nog att jag hoppar över det. Jag är fortfarande rätt mör efter gårdagens sexeri.

2 comments:

Livet på den mörka sidan said...

Men hörrö !Poppers liksom , å andra sidan så låter det spännande med eMr Darkside :)

DOA said...

Ja, jag vet. Fast jag kör ju inte poppers till vardags så det blir inte så ofta.