Mar 6, 2009

Ft Lauderdale - dag två
Idag har det varit en lugn dag i Ft Lauderdale. Jag steg up vid nio och gick och käkade frukost vid poolen. Efter frukosten så tog jag och B en promenad till ett gym i närheten för att kolla priser. Efter promenaden så solade jag toppless...ehm bottomless vid poolen. Efter lite solande så gick vi och käkade lunch. Efter lunch så blev det mer poolhäng. Vid fem så drog jag på löparkläderna och sprang längs med oceanen. När jag kom hem så var det dags för lite skinny dipping igen i poolen och bubbelpoolen. Nu är det alldeles snart dax för lite middag men innan dess så bjuder jag på lite bilder av hotellet. 

Så här mysigt är vårat lilla gayhotell. 


Även om hotellet är gay så är delar av trädgårdsdekorationerna allt annat än god design. Denna grodfontän är bara så otroligt kitschig. 


2 comments:

Håkan Steenberg said...

Ja, att det är Gay är inte alltid lika med god design - ibland är det snarare tvärtom.

DOA said...

Kitsch i små mängder är bara kul. Resten av hotellet är en tropisk oas modell amerikansk motell.