Mar 15, 2009

White Party
Veckans piece de resistance vad gäller fester är The White Party. Det är en fest som alla går på även personal som är ledig. Reglerna för festen är enkla. Bär vitt och festa som en galning. Här följer lite bilder från festen. Det är bra att det finns bilder för jag minns inte så mycket av kvällen. Jag körde ett spinningpass tidigare på kvällen och jag är inte längre van att dricka efter att jag tränat hårt. Jag blev rejält dragen och hela kvällen är lite luddig minst sagt. 


Här håller jag på att förbereda mig för festen genom att färga håret vitt. Jag skall banne mig ha vitare hår än The Sparkle Sisters. Lugn, mer naket än så här blir det inte på min blogg. 



Så här såg jag ut när jag var klar, som en Umpa Lumpa fast på droger. Jag lovar och svär att jag bar ett par speedos under alla handskar. Jag var inte naken även om det ser ut så på bilden. Så vågad är jag inte. 


På väg till martinibaren träffade vi på följande gäng killar från Boston. Jag tror inte att deras väldigt avslöjande baseballuniformer är officiellt sanktionerade av baseballförbundet. 


En pudding till ängel som go-goade farligt nära kanten av bubbelpoolen. 



Många går ihop och koordinera sina kostymer för maximal effekt. Här har vi kaninpojkarna. Jag misstänker att en hel del av dem avslutade kvällen med att göra vad kaniner sägs göra. Nej, inte gnaga på morötter!



Dansgolvet var fullpackat. 



Mer dansgolvsaktion. Shake that booty girl!



The Sparkle Sisters var koordinerade, glittriga och populära som vanligt. 



Kvällens artist vars uppträdande jag totalt missade. Jag tror att jag var på jakt efter någonting att äta just då. Fyllehunger är inte att leka med. 


No comments: