Mar 13, 2009

Weekend update
Jag har precis kommit tillbaka från en superkul spinning pass. Gymmet ligger högst upp i fören av fartyget så jag hade en underbar utsikt över havet medans jag svettades. Vad som förgyllde passet ytterligare var att det leddes av en supersnygg kille från New Zeeland. Fast han är både straight och förlovad, men men en flicka kan väl få drömma i alla fall. 

Snart skall jag dra iväg på middag i den glittriga Hollywood dining room. Efter middagen blir det show med Chita Rivera som är denna kryssnings överraskningsgäst. Efter showen är det dags att förfesta lite inför the WHITE PARTY!!!! Jag lovar att det kommer bilder. 

2 comments:

Anonymous said...

Hej kille!
Ha det bra på fartyget! Njuta tidare!
Puss och Kram!
John
(Ålshults Herrgård i Sverige)

DOA said...

Tackar och bockar!