Mar 23, 2009

Goda och dåliga nyheter
Fick idag besked att ett jobb jag sökt i Lund inte var intresserade av mig alls. Jag fick ett email där det stod följande:

"Vi har gått igenom dina ansökningar och tyvärr måste vi meddela att vi i detta steg har valt att gå vidare med andra sökande."

De goda nyheterna är att jag slipper bestämma mig om jag skall ta jobbet eller inte och flytta till Lund. Jag är inte direkt sugen på att flytta till Lund. 

De dåliga nyheterna är att mitt ego har fått sig en törn. Jag som trodde att jag med min erfarenhet åtminstone var intressant nog att komma förbi första uttagningen. Icke sa Nicke!

2 comments:

Pinglan said...

Aj, ja sådant svider. Det var likadant för mig i höstas när jag sökte ett jobb. Jag tyckte att jag connectade jättebra med avdelningschefen under vårt telefonsamtal men jag gick inte ens vidare till intervju.

DOA said...

Jo, det är supertrist.