Mar 3, 2009

Shopping!
Jag handlade som sagt två skjortor på Barneys Warewhore Sale som jag kallar sista dagen av REAn. Hela New Yorks befolkning verkar dyka upp och köar för att köpa dyra märkeskläder billigt. Här kommer nu en bild på de två skjortor jag köpt. Jag passade dessutom på att gå till Apple Store i Meatpacking efter Barneys och köpte en mojäng som gör att jag nu kan lägga upp bilder på min Mac från vilken digitalkamera som helst. Tjoho! Nu är jag redo för att blogga från kryssningen.
 
Mina två nya Piatelli-skjortor. Den till höger är faktiskt mörkt vinröd randig även om det syns lite dåligt på kortet. 

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Snyggt! Jag ser verkligen fram mot rapporteringen från din lyxkryssning - det ska bli så kul att följa.

DOA said...

Fixade just en IKEA T-shirt med extra text... Just Like IKEA, Cheap, Swedish and Screwable. Passar perfekt ihop med mina svenska speedos.