Mar 7, 2009

Upp till bevis!
Jag är inte så förtjust i bilder på mig själv, men jag tänkte att jag skulle trösta alla er läsare med den nakna sanningen om min träning. Efter sju månaders träning varav två månader var intensiv träning så har jag lyckats åstadkomma följande kropp.

All the hard work and all I got is this. 

Jag vet inte om jag lyckades nå mitt träningsmål inför kryssningen direkt. Nu får jag vackert leva med den kropp jag har under kryssningen. Förhoppningsvis är jag ändå bland top 20% av kryssningsdeltagarna (det är ju en amerikansk kryssning) annars så får jag vara vääldigt trevlig för att få leka med de snygga pojkarna. 

5 comments:

Håkan Steenberg said...

Snygging - Du kommer att vara top 5% på kryssningen!

Håkan Steenberg said...

Och glöm inte att vi läsare vill ha regelbundna uppdateringar från din lyxkryssning!

DOA said...

Uppdateringar kommer i mån av tid. Så många parties!

Pinglan said...

Hi hi va kul!! The cruise is on!
Det skall bli så kul att följa dina strapatser. Jag håller med Håkan, klart att du är bland top 5%!

DOA said...

Tack för de uppmuntrande orden. Jag har dock gjort som finansmarknaden och nedgraderat mig till topp 20%. Många puddingar ombord på fartyget.