Mar 12, 2009

Sol och bad!
Vi är faktiskt i Karibien och då bara måste man släpa sig ut ur fartyget och bada lite då och då. Här följer några bilder från Labadee där vi var i tisdags. Det är en privatanläggning i Haiti som är ägd av kryssningsbolagen. Inga otäcka "natives" som försöker råna en. 


Här en bild på fartyget i all dess lyx.



Så här vacker var stranden. 30 grader i solen och vattnet var härliga 22 grader. 



Sist  men inte minst en bild på eder badpojke.

PS. Skar upp min fot på en sten när jag simmade på Labadee. Jag har inte varit i vattnet sedan dess. Fast jag har annat att göra. Nu är det dags för 90-ties Diva Party. DS

3 comments:

Håkan Steenberg said...

Kul att se bilderna. Här i Stockholm har inte solen varit framme på en månad; stan är i ständig skymning känns det som. Dessutom snöar det fortfarande, och är nollgradigt. Temperaturen gör förstås att det är otroligt skitigt och slaskigt ute, och att man förstör sina skor om man så bara ska gå till affären runt hörnet. Allt annat än gummistövlar är fel. Att se dina bilder är som att se in i en annan värld!

Pinglan said...

Ah,vilken beach!!! Ja även i Uppis så är det gummistövlar som gäller, BLÄ!

DOA said...

Gummistövlar? Vad är det? Jag har sprungit runt i flip flops i en vecka. Nu är det dock bonjour tristess!