Mar 11, 2009

News Flash!
Jag har precis kommit in i min hytt efter att ha dansat till superbra 80-tals musik på ett gungande dansgolv. Skeppet gungar hejvilt, men jag är ganska på snusen så jag mår inte illa av det. 

Orsaken till att jag var på 80-tals festen var att jag var tvungen att hitta min hyttkamrat för att be om ursäkt. Han var nämligen på festen och råkade komma in i hytten medans jag hånglade med en het "silver back" som jag raggat upp på en martini bar. Min hyttkamrat blev lite chockad och lämnade hytten omedelbums. 

Till vårat försvar så hade vi inte kommit längre än till uppknäppta jeans och bar överkropp. Vi kände oss som tonåringar som blivit påkomna av våra föräldrar. Fast det hindrade oss inte från att komma till inga-kläder-stadiet. Det känns lite tungt att en 50-åring har en bättre kropp än mig. Fast det faktumet hindrade oss inte från att ha kul. 

Jag var tvungen att gå upp till dansgolvet efter själva raj-rajet och be om ursäkt till min hyttkompis för att jag inte hängde ut "do not disturb" skylten. Efter att jag bjudigt honom på en drink så var krisen löst. Han är inte direkt oskyldig. Han blev avsugen i våran hytt förra kvällen av en ung kille. Nu måste jag verkligen gå och lägga mig för det gungar rejält. 

3 comments:

Håkan Steenberg said...

You GO Girl!

Pinglan said...

Ha ha, herregud vad din partytillvaro skiljer sig från min just nu (som torkat kräk och diarré i dagarna två). Det är verkligen uppfriskande att läsa om dina erövringar!

DOA said...

Håkan: Jag är som en energizer bunny just nu. Fast jag börjar bli sliten.

Pinglan: Hmmm, kräk och diarre låter inget vidare. Jag hoppas det blir bättring på den fronten snart.